POS Plus+ Nedir?
Mail order ile kredi kartıyla satış yapan firmalar için TEB Kurumsal İnternet Şubesi kanalıyla işleyen yurtiçi tüm kredi kartlarına peşin ya da taksitli satış yapılabilmesini sağlayan tahsilat sistemimizdir.
POS Plus+ Ürünü Hangi Firmalar için İdealdir?
- Bayiilere satış yapan ana satıcılar
- Düzenli tahsilat yapan sigorta şirketleri, dersaneler, özel okullar
- Taksitli satış yapan, işlem hacmi yoğun tüm firmalar
POS Plus+ Nasıl Kullanılır?
Bir defaya mahsus olmak üzere Kurumsal İnternet Şubesi’nden aşağıdaki bilgilerin tanımlanması yeterlidir:
- Müşterilerinizin ad-soyad, unvan, kart no, güvenlik kodu ve kartın son geçerlilik tarihi bilgileri
Tahsilat tarihi ve tutarı
POS Plus+ Ürününün Avantajları
- Bayii/müşteri bilgilerini sisteme sadece bir defa tanımlamanız yeterlidir.
- Daha önce sisteme tanımlanmış bir bayiden/müşteriden yeni bir tahsilat yapılacağı zaman mevcut müşteriler içinden seçilerek peşin veya taksitli ödeme bilgilerini tanımlayabilirsiniz. Her tahsilat için bayii/müşteri bilgilerini sisteme tekrar tanımlamanızın getireceği operasyonel yük ortadan kalkar.
- Ödeme günü SMS veya e-mail ile bayiinize/müşterinize hatırlatmada bulunur. Bunun için sisteme bayiinizin/müşterinizin cep telefonu veya e-mail bilgilerini tanımlamanız yeterlidir.
- Vadesi gelmeyen mail order talimatlarını iptal edebilirsiniz.
- Daha önce gerçekleşen bir mail order tahsilatına ilişkin iade işlemi yapabilirsiniz.
- Yapılan ve yapılacak tahsilatlara ilişkin raporlamalara ulaşabilirsiniz.
- Sisteme tanımlanan her tahsilat günü otomatik çalışan bir program ile bayilerinizin/müşterilerinizin sisteme tanımlanan kredi kartlarından tahsil edilen tutarlar hesabınıza aktarılır. Herhangi bir sorun nedeni ile gerçekleşmeyen tahsilatlar için sistem 1 ay boyunca her saat başı tahsilatı tekrar dener.
www
TEB Bonus POS
Tüm Bonus Card’lara taksit ve bonus kazanma/kullanma imkânı.